Beyzan aaa canım hadi geçmiş olsun seni hatırlıyorum denk geldik çogu yorumlarda hakkında hayırlısı olur inşaallah Rabbim herkese hayırlı saglıklı dogumlar nasip etsin . Ay böyle görünce o günlerimi unutuyorum ya bebem 5 aylık olucak neredeyse çok da nadir giriyorum foruma da 😢