Selam kızlar. Uzun zamandır bu forumdayım. Forumda en çok korkulan konulardan biri de çatı muayenesiydi. Doktor kolunu soktu diyeni de okudum muayeneden sonra saatlerdir ağlıyorum diyeni de.Elbette herkesin acı eşiği de doktorunun yaklaşımı da farklıdır. Ben de kendi pozitif hikayemden bahsetmek istiyorum. Bugün 37+6 da çati muayenesi oldum önce nst ye girdim sancı cikmadi sonra muayeneye geçtim. Elbise giyip gitmiştim çünkü son zamanlarda tayt pantolon vs oturmadan çıkarıp giyemiyorum. Elbise rahat olur diye düşündüm öyle de oldu. Sadece iç çamaşırimi çıkarıp çatal denen sandalyeye oturdum ve ayaklarımı yerleştirdim. bacaklarıma bir çarşaf örttü asistan ve Dr yi çağırdı. Dr geldi eliyle muayene etti ve şimdi biraz baskı yapacağım dedi onu dedikten sonra Cok az bı acı oldu ama muayene toplam 2-3 dk sürdü. Kıyaslamak gibi olmasın ama eş ile ilişki bile daha zorlayıcı olabiliyor zaman zaman. Özetle hiç korkulacak bir şey yokmuş. Gelelim benim durumuma 😃 37+6 da sıfır sancı sıfır açılma sadece rahim ağzi biraz yumuşamış dedi. Ancak çatim normal doğum için uygunmuş. Bilenler bilir ssvd istiyorum o nedenle rislerden bahsetti ve suni sancı veremeyeceğini doğumun kendi başlaması gerektiğini söyledi. Ve benim diğer gebeler gibi sancı sıklasmasini evde bekleme lüksüm yokmuş. Sancı başladığı andan itibaren hastanede takip edilecekmisim. Hepimizin hakkında hayırlısı olsun inşallah önemli doğumun şekli değil bebeğin ve annenin sağlığı ama biz bedenimize Güvenirsek inşallah her türlü durumun üstesinden geliriz 😌