Beyzan cuma günü 37+3 oluyorum inşallah büyük ihtimalle doktor çatı muayenesi yapacak ve buradaki yorumlarda okuduğum kadarıyla aşırı stres yapıyorum açıklık bakılmıştı hiç hissetmedim ama çatı farklıymış öyle dedi doktor. Sırf o heyecandan nst de bebeğin kalp atışları yavas cıkarsa falan diye de korkuyorum o derece. İnşallah benim de kolay geçer herkes bir değil işte 😐