Sysesra Sema-2021 ben perinatolojiye oraya gittim hiç hoşuma gitmedi çok kalabalık eski ve pis geldi gözüme
GamzeBaz Eylemmm1655 inşallah canım benim de 9 hftalık olduk bugun doğana kadar kımse bılmeyecek doğurunca ögrenecekler ☺️
Eylemmm1655 GamzeBaz sürpriz yapan gebelerdensiniz desenize😁 benim de bi arkadaşım öyle yapmıştı 8 ayında söyledi bize.zaten zayıf biriydi ama.son ayda göbüşu yusyuvarlak çıkınca biz.anladik 🥰
Sysesra GamzeBaz aaa süpermiş bilseydim.bu sistem olduğunu bende oraya giderdim gerçi bayagida uzak ama nasip değil diyelim
GamzeBaz Eylemmm1655 ☺️süprz değilde eşimle ben ilgiyi sürekli aranmayı darlamayı sevmiyoruz az da özde olsa herseyi kendimiz yapmak istiyoruz bide uzağız çok şükür ıki tarafada ☺️🤲🤭
Sysesra Sema-2021 aa yakınmışız aslında, bende Mustafakemalpaşa’daym tugberk güçlü ye gidiyorum.gayet memnunum
Eylemmm1655 GamzeBaz Ay ne güzel ben her iki tarafa da dip diyeyim valla en iyisi az da olsa uzakta olmak
mrveknblt GamzeBaz ben Esentepe Hastanesi - Neşe Kaplan Karakaş a gidiyorum doktorumdan memnunum ama acaba bir doktora daha gitsem mi diye düşünmüştüm. Iki doktorun dedikleri de tutarlı mı ? Nasıl gidiyor? Ben kafam karışır diye gitmekten vazgeçmiştim 😅