Sema-2021 Yildiz5891 bilmiyorum burda küvet yok benim bundan önceki iki düşüğüm var galiba ondan git şehir hastanesine dedi bilmiyorum şimdi hastane de belli değil iki arada kaldım
Tulaytemurxx Sema-2021 ücretsiz orasi devlet hastanesi ki surekli oraya gitmiyosaniz dogum yaptirmazlar saniyorum gecen biri geldi hic bi doktor bakmadi bu zamana kadar kime geliyosan ona git dedi
Sema-2021 Tulaytemurxx teşeklürler 😂beni kovarlar hiç gidip kendimi göstermesem daha iyi konulmaktan iyidir sağolun😊
Tulaytemurxx Sema-2021 Vallahi surekli bu zaman kadar kime diyodunda doguma buraya geldin dedi doktor 😂😂 azar yemekdense kendi doktorunuza devam 😂
Sema-2021 Tulaytemurxx karacabeyde oturuyorum buradaki doktor da ben doğuma girmiyorum git kendine doktor bul diyor şaştım kaldım🤣
Tulaytemurxx Sema-2021 Aynen en bas kime gittiyse ona git diyolar cogu kisi ozele gidiyo ilk dogum pahali gelince ozele geciyo doktor diyo ilk kime gidiyosan ona git 😂
Sysesra Ataly ayy onun namını duymuştum bayağı bı zaman MHRS den randevu talebi oluşturup bekledim asla randevu bulamadim bide şehir hastanesi neredeyse 1saat uzak bana, oyuzden m.kemalpasa devlet hastanesi nde yapcam büyük ihtimal dogumu
Ataly Sysesra şehir hastanesinde bikere doğum yaptım bu ikinci gebeliğim hem çok iyi bi doğum yeri mükemmel yani hemde doktorumuz çok iyiydi bizede şehir hastanesi biraz uzak ama en yakinda o hastanede