Tilo35 çok teşekkür ederim cnm ya🙏🏻🙏🏻🙏🏻 inan çok merak ediyordum bende gönlüm medical parktan yana.Gazi ye gidiyodum oraya gecicem artık.Olurda sorun olur Allah korusun Gazi nin küvöz olayı yeterli değilmiş, bi tanıdıgımızı Medical e sevketmişler o zaman. O da çok önemli bişey.Birde daha yakın bana Medical. Tek sorum cnm normal odalarda genelde ikram masası oluyor küçük süslemek için o konuda fikrin var mı?