Selinsak kart geçmediği için bonus kart indirimi falan diye bişey duymadım daha 3 gün önce anestezi yönlendirmesi için fiyat birimindeydik nakit yanınızda olsun kart geçmiyor biliyorsunuz dedi acil bi durum olursada gece falan en az 500 olsun yanınızda ilk yatış için dedi. Ultrason evet çok iyi olduğunu söyleyemiceğim perinatolog daki 5 aylık muayene yapılan hassas cihazlar gibi değil ama hamilelikle alakası var şu son haftalarda yüzünün çok tek fotoğraflarını yakaladık her seferinde görüyoruz problem yok görüntüler net rahim duvarına çok yakın olduğunda net olmuyor sadece