GoNCa Selindereli aaa ne güzel seferihisar küçük, ozaman çok yakınız, sen muayenelerini nerde oluyorsun
Selindereli GoNCa neresindesin ben karalayalardayım. Muayenem bucada oluyor Doğuma Çınarlı hastanesine gidicez sen nereye gidiyorsun
GoNCa Selindereli biz çevrekent kümeevlerindeyiz, ben necat hepkona halime hanıma gidiyorum doğumumu almanyada gerçekleştiricem allahdan bi aksilik olmazsa
Selindereli AylinIlerKaar seninde minikmiş daha allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin tadını çıkarın bu zamanların😀
Deletedmom154 GoNCa Senayyalcin 705 teşekkürler.Cevremden duyduğuma gore doktoruna göre 18 veya 19da yapan varmış.Onun icin merak ettim
AylinIlerKaar Seferihisar merkez.doktorum alsancakta aral özbal.özel muayenesi ne gidiyorum.7+2 hamileyim.
GoNCa AylinIlerKaar ben daha 5 haftalık hamileyim ama bundan çnce bi düşük yaptım 🙁 sen nekadarlık hamilesin
AylinIlerKaar GoNCa 7+2 hamileyim.ilk hamileliğim.geçmiş olsun.inşallah bebeğini sağlıkla kucağına alırsın bu kez.hepimiz inşallah.
Selindereli GoNCa allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin buradaki doktorları pek bilmiyorum iyidir inşallah
YagmurcaYce Bende egepolde Ayşen güçlü ye gidiyordum ama ayrılmış hastaneden yerine baska bayan doktor gelmiş cok icime sinmedi insallah bi dahaki ay icin Bülent turgut ay a randevu aldım herkes cok methediyor onu
Selinsak YagmurcaYce ben Bülent beye gitmiştim hamilelik öncesi baya gayet iyidir hatta benim rahim filmimi çekti hastane bana çok uzak olduğu için gidemiyorum şimdi
Tilo35 Bsr medikalpark 4000 el kapı açıyor pazarlık yaparsanız 100-200 tl iniyor bu standart paket için geçerli diğer paketler 5 bine kadar çıkıyor
Aliye Merhaba bende izmirden 15 haftalık hamileyim özel sağlık sigortamdan yararlanarak Kent Hastanesi ne gidiyorum doktorum Mehmet tunç Canda çok ilgili ve bilgili birisi çok memnunum
CansuHakanDabakan Tilo35 Bende oraya gidicem artık öyle düşünüyorum da doğum ücretlerini söylememişlerdi.Normal oda fiyatları mı cnm 4000? Odaları vs nasıl bilgin var mı? Birde hastaneden memnun musun?☺
Tilo35 CansuHakanDabakan evet cnm normal oda vipler geceliği 1000 tl sanırım normal oda içinde bu fiyatın bi gece fazla kalmak gerekirse 380 tl extra çıkıyor bu fiyatın içinde oda süsleme ve fotoğrafçıda var onu almazsan 3500 sanırım. Haftaya bizim Doğum şimdiye kadar çok memnun kaldım gülin hanım çok sempatik tatlı bir bayan öneririm