Kızlar ben de İzmir annesiyim 🙂 18+4 günlük de gebeyim.Ata sağlık hastanesinde Pınar hnm a gidiyorum.Muayene ücreti olarak 60 ₺ veriyorum,doğum içinse normal epidural doğuma 1800 dediler.
Bana kalırsa sorunlu sıkıntılı gebelik yoksa eğer içinize sinen bir hastane ve doktora gitmek mantıklı.Bazı hastaneler ciddi rakamlar istiyorlar.Misal kent hastanesi doğum için 5500 istedi bizden 😅