Merhaba.bende İzmir annesiyim.7 haftalık hamileyim.doktorum Aral özbal.özel muayenesine gidiyorum.muayene ücreti 350 tl.doğum için kent,Çınarlı,egepol vb.hastanelere geliyormuş.daha erken olduğu İçin hangi hastane olur bilemiyorum.zamanı gelince araştırıp karar veririz artık.doktor ücreti+hastane ücreti ne olur bilemiyorum?