HaticeTfekakr Bende izmirdenim 15 haftalık hamileyim ilk bebeğim inşallah sağlıkla kavuşuruz hepimiz! Ben Tınaztepe hastanesine gidiyorum! Doktorumdan memnunum, sen hangi hastaneye gidiyorsun?!
Bsr persephone ücretleri nasıl acaba aslında bana çok yakın ama 3500 die duydum dogumu dogrumu canım ?
CansuHakanDabakan persephone Bende Vedat Uluğ a gitmeyi düşünüyorum, hastane ücretleri doğum vs hakkında bilginiz var mı?
Selinsak persephone medical parkta ücret ne kadar bende doktorumu değiştirmeyi düşünüyorum Volkan beyden randevu aldım
GizemDoan ben Buca kadın Doğuma gidiyorum küçük tansiyonum yüksek diye doktorum doğumumu orda yapmamın tehlikeli olcanı söylüyor ya Üniversite has. yada araştırmaya gitmen gerekiyor diyor napcam bilmiyorum 36 günüm kaldı korkuyorum 🤦🏻♀️ Tınaztepe güzel oda beni aşıyor
Bsr Biz 8 haftalığız şuana kadar metropole gittim şimdi dogum için hastane arıyorum burası tam donanımlı değilmiş su hastanesi ve çamdibi kadın dogum varmış orayı çk duydum ikisiyle görüşmeyi düşünüyorum ?
Tilo35 Bsr medikalpark 4000 el kapı açıyor pazarlık yaparsanız 100-200 tl iniyor bu standart paket için geçerli diğer paketler 5 bine kadar çıkıyor
Selindereli Merhaba bende İzmir annesiyim doktorum bucada muayenehanesi var ahmet seçkin önoğlu Doğumda özel Çınarlı hastanesinde olacak allah nasip ederse💙
Bsr Selindereli canım çamdibi diye bildiğim çınarlı özel imiş aradım fiyat alamadım sen dogum için ücret ögrendin mi ?
Zynpk GizemDoanben buhara da doğum yapmadm ama arkadaşım yaptı gayet memnun kalmış. Sezeryan oldu onlr temizlemis giydir mis yürütmüş. Bı sikinti yasamamis
Ebuss35 Selam kızlar ben 38 haftalık hamileyim Ege yaşam hastanesine gidiyorum eski izmirde ipek demir doktorum çok memnunum tatlı dilli güler yüzlü ve normal doğumcu özellikle hepinize hayırlı doğumlar diliyorum 🙏😇
Dmlsnmzz GizemDoan Prens_annesi canım bende bornovada oturuyorum yakın oldugu ıcın özel batı anadolu hastanesıne berrın korkuta gıdıyorum muayene ucretı 50 tl dogum ucretını konusmadım daha henuz 7+2 oldugum ıcın 😃 arastır sende bır ıstersen 👍👍👍
persephone CansuHakanDabakan Doğum ücretini önümüzdeki hafta öğrenicem ,muayene ücreti olarak 115 lira veriyorum Ssk lı olarak . Anlaşmalı özel sağlık sigortanız varsa çok uyguna geliyor tabi ki .
Duygu8733 CansuHakanDabakan muayne ücreti 115 olması gerek ben vedat beyden çok memnun kaldım ama suan tarama testinde sıkıntı cıktıgı ıcın profesöre gidiyorum
CansuHakanDabakan persephone ben telefonda öğrendiğimde ssk lı muayene 90tl dediler değilse +15 tl demişlerdi🙄