Gizemis şimdi şöyle, ben cihaz almadım. 2 haftada bir yaptırıyorum. Gece 10da su ve yemeği kesiyorum. Sabah 10da gidip açlık tahlili veriyorum koldan kan ile. Sonra gelip kahvaltımı yapıyorum biraz da ağır bir kahvaltı yapıyorum normalde tükettiğimden fazla tüketiyorum. Kahvaltım bitince yine yemeyi içmeyi kesiyorum. Onun üzerine 1 saat dolduğunda parmağımdan kan veriyorum.
fakat ben riske etmek istemedim. O yüzden sanki gebelik şekerim varmış gibi besleniyorum zaten. Protein, kalsiyum ağırlıklı tüketiyorum. Hamur işi, kızartma, tatlı yok. Üzerine de 2 haftada bir kontrol ettiriyorum. Gebelik şekerim çıksaydı da bunlar olacaktı. Ben sadece şeker yükleme kısmını atladım. Şekerim var gibi muamele ediyorum kendime 😅 yediklerimde fazla dikkat etmek istemiyorum derseniz isterseniz daha sık tahlil verebilirsiniz. Gebelik şekeri genelde son aylarda ortaya çıkıyor. Başta ayda 1 baktırdım şu an 2 haftada 1. 34. Haftadayım