rosatue ayyy valla keşke bende sizin gibi olsam tatlı konusunda hiç yemiyorum diyemicem. Yani paketli gıdalardan uzak durmaya çalışıyorum. (Glikoz şuruplu bisküviler çikolatalardan.) yemiyorum. Ama günlük tatlı ihtiyacım oluyor. Mesela canım bazen dondurma çekiyor. Madodan yiyorum. Yada evde kendim sütlü az şekerli meyveli tatlılar yiyorum. Tatlı ihtiyacımı gidermek için. Arada kahvaltılarda nadirde olsa canım simit peynir yemek istiyor. Hani arada yiyorum sadece. Sağlık ocağındanı yaptırıyorsunuz peki bu kan verme işlerini. ?