Gizemis bizim ailede şeker hastalığı hiç yok, ayriyeten kilo problemi yaşamıyorum. Yani şimdi bi çok kişi yok işte bebek için gerekli bilmem ne diyebilir ama vücuduma o kadar şekeri yüklemek de istemedim 🤷🏻♀️ Gerek yok, faydasından çok zararının olduğunu düşünüyorum kendimce