Aycicegim Hava28 hem fitil hem iğne dimi kullanıyorsan iyi ama leke çok olursa doktorunu ara benim de yeni lekelenmem oldu açık kahverengi şeklinde proluton depot vurdurdu bana kesti o
melegim61 Hava28 benimde silik çıkmıştı canım yapınca hemen mi silik çıktı bekledikten sonra mı kuruma çizgisi mi acaba resim atsan bakardık
Aycicegim Hava28 benimde 7.gün idrarda öyle çıkmıştı canım daha sonra 9.gün kan verdim kesinleşti hadi inşallah vardır 🤲🏻💕
Hava28 melegim61 aticaktimda yapamadım canim nasıl atıldığını bilmiyorum biraz beklerinden sonra biri net biri bulanık gozukuyor
Hava28 Aycicegim birde bir şey sormak istiyorum bu siteye girdiğimde su an 3hafta +4gunluk ve buğday tanesi gibi diyor son adet tarihim 4 haziran doğru ola bilirmi⚘⚘
melegim61 Hava28 https://resimyukle.io/ Buraya tıkla resim yükle de çekip atabilirsin arkadaşlar da fikir verir hem inşallah vardır sonradan çıkması geçersiz diyorlar ama kaç dakika sonra çıktı ki
Aycicegim Hava28 uygulamaya bakma canım benimde happy mom da 8+5 günlük gözüküyor ama doktorum bugun 7+5 günlük olarak hesapladı artık doktorumun dediğine göre gidicem
Deletedmom_33 Hava28 Normal test süresi 12 gün. Eğer dün olduysanız haftaya salı 8.gunde kendini bellli eder benimki ilkinde de bunda da 8.gunde çıktı kan ve idrarda