Hava28 ben tüp bebekle doğum yaptım canım ve hiçbir belirtim olmadı. Kendine yapacağın en büyük kötülük belirti kollamak olu. Belirti aradıkça stres yaparsın stres rahim kaslarının kasılmasına sebebiyet verdigi için tutunmayı zorlaştırır akışına bırak. Doktorun hangi gün kan testi yaptır dediyse o gün yaptır öncesinde de yaptırma sana tavsiyem