Hava28 [silindi] canim pozitif diye biliyorum ama 2gun sonra tekrar baktir kandan yukseliyormu işallah yükselir allah gönlüne gore versin
Astrotuba [silindi] benim de 5.gün embriyosuydu ama ikiz olduğu için 12.gün kanda 1700lerde çıktı iki gün sonra 57binlerdeydi ama dediğim gibi ikiz olunca fazla çıkıyor
Deniz1996 Hava28 bende 7 gunde gorundu testde sılık cıkdı ınsallah sende guzel haberle yazarsın bende 5+3 gun bugun
Deletedmom_33 Hava28 Canım ben ilkini Şubat’ta ikincisini 5 Haziran’da oldum. İlkinde hiç kasık ağrısı veya bel ağrısı olmadı. Sade 5.gun pembe lekelenme oldu ve 8.gun idrar 9.gun kanda çıktı. Transfer de 2 gün kasık ve bel ağrısı oldu. 5 ve 6. gün pembe-kahverengi 2 damla leke geldi. 4. gün göğüslerimin uçları ağrımaya başladı hafif hafif. 8. gün sabah idrarda akşam kanda çıktı. Şuan 5+0 dayız bugün kesemizi gördük 🤗
Hava28 Deletedmom_33 hayırlı olsun darısı başımıza rabbim hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin canım mutluluğunuz daim olsun
Hava28 Arkadaşlar transferimin 6 günü dünden beri çok fena baş arım var şuan bile catlicak gibi normalmi lütfen cevap verirmisiniz 😔😔😔
Educator Hava28 transferimin 6. Günü silik çizgi, 9. Günümde kan testımde 170 civarında cıkmıstı. 11. Günümde ikiye katlanmıştı beta hcg. Yarın istersen sağlık ocagına veya acile gidip kan verebılırsın🙏🏻🌸