Hava28 Arkadaşlar gebelik testini ac tok fark ediyormu transferim 6 yada yedinci günü yapicam işallah tutunmustur 🤲🤲🤲
Hava28 MelekAlyaM benim 5gun emriyomdu konuldugu gundenmi yoksa trasfer olduğum gündemi 4gun bugün yapsam tatlil cikarmi
MelekAlyaM Hava28 ilk iki gün beni fena ateş basmıstı üstüsüz dolaşıyordum evde 5. Gün erken gebelik yaptım çok net çizgi çıkmıştı [url=https://www.hizliresim.com/px8db8u][img
Hava28 MelekAlyaMgozun aydın canım allah kucağına almayı nasip etsin darısı başımıza bende cumartesi yapicam işallah bendede cikar
Mucizemm18 Bnmde bugün 8.gün, 3.gün embriyosu transfer edildi sadece son 3 gündür bacak ve bel ağrısı çekiyorum erken gebelik testi alsam mı diye düşünüyorum 8gün geçti sonuçta tutunup tutunmadığı çıkar değil mi
Hava28 Mucizemm18 8gun olarak sayıyorsun bence yap istersen burdan yazıştigim bazı arkadaşların 6 günde belli olan varmış 8gundede işallah tutmuştur 🤲🤲🤲
Mucizemm18 Hava28 transferden sonra, transfer gününüde sayarsam 9.gün oluyor yarın yapcam inşallah pozitif sonuç alırım 🙏☺️
Deniz1996 Hava28 bende 7 gunde gorundu testde sılık cıkdı ınsallah sende guzel haberle yazarsın bende 5+3 gun bugun
Lunis Hava28 3 kere transfer oldum cok şükür 3.de hamile kaldım ikisinde bir sürü belirtim olmustu negatif oldu 3.de hiç belirtim yoktu pozitif oldu hiç belirti aramayın kendinizi kasmayın rahat olun Allah gönlünüze göre versin❤️
Hava28 Mucizemm18 işallah canım güzel sonuçlar alırsın bizler içinde hayırlısı olsun işallah canım 🤲🤲🤲⚘