Hava28 ben dun transfer olmadim ama ocak ayinda olmustum. Ne yaparsan yap nasibinde varsa olur ama canim ben gunde 1 bardak havuc suyu 1 tane avakado ve kabak cekirdegi muhakkak yedim cok ta yatmadim asri lavobaya gitmedim klozete gittim evin icinde yuruyus yapabilirsin yap ki embriyo ya kan akisin gitsin . 3 4 gun sonra zaten sana tutunmaya basliycak zarindan cikacak. Hatta ben 3 . Gunumde misafr geldi kimseye surecimizden bahsetmemistik . Sade bel agrim oldu onda da caktirmadan gidip uzanip uzanip icri girdim . Baska hucbir belirtim olmadi aramadim da ben transfer oldum diye de dusunmedim . Stres yapma simdi cok sukur 25+4 üz . Sagliklicakla prensesimi bekliyorum 🙏🥰