Ebrumihrimah Yaaa vallaha ben Aydın hocayı çok seviyorum 😂 adam az ve öz konuşuyor yerinde de şakasını, gülmesini yapıyor. Biz kontrollerde gıybet bile yapıyoruz hahahha 🤪 Bugün bende kahve falan alcam atıştırmalık kraker falan alcam çantama atayım bi eksik onlar kaldı. Bide sütüm gelmezse mama almama gerek var mı onlar hallediyor mu onuda? Göğüs pompası çok lazım mı mesela ben satın almadım onu sütümün durumuna göre mochi alırım olmadı demiştim. Çocuk doktorunu da merak ediyorum inşallah oda iyi olur ya.. Ücretlendirme nasıl oldu bide kuzum, mesela 2gün kaldın ya ekstra para oldu mu yoksa ilk verdiğinin içinde miydi oda?