AyseguLena teşekkür ederim canım sende sağlıkla alırsın inşallah kucağına 🙏
Sezeryani harika geçti diyebilirim 🤭 normalden sezeryana döndüğü için birden onun şoku vardı sadece
Uyuşturma esnasında birşey hissetmedim sadece 1 kere midem bulandı. Burda okuduğum gibi bastırma cekistirme vs felan minimum seviyede hissettim oda gayet normaldi kızım doğdu onu götürdüler hazırlamak için ben ondan 1 saat sonra odaya çıktım gece yürümek için kalktım çok rahattım sadece yatıp kalkarken biraz sıkıntı oldu oda gayet normaldi ☺️
Covid testi vs felan yapılmadı odada annem eşim hep vardı arada gorumcelerim felan gidip geliyordu sıkıntı çıkartmadı hastane odası idare ederdi ne çok büyük ne çok küçük 🤭
Bebeğe ilk hastanenin Memorial damgalı kıyafetini giydirdiler biz birşey vermedik 😂
Bavula koyduklarımin hepsiyle geri geldim eve deli gibi eşya götürmenin anlamı yokmuş ( çok almamıştım ama daha sade olabilirmiş )
Burda okuduğum sezeryan hikayeleri ile benimkisi arasında çok fark var
Ben hiç yatmadım sürekli hareket halindeydim 80 ile doğuma girdim şuan 70 oldum 26 günde karnım da azıcık var oda zamanla gider 🤭