Sedaaakurul AyseguLena Ben bir aydır Diyarbakır da değilim olanlar bu süreçte oldu galiba 😀 çünkü kaç aydır ordayız hiç böyle bir sorun yaşamadım ilk defa elektrikle ilgili bir sorun duydum da şaşırdım 😀
AyseguLena Sedaaakurul vallaha daha dün saçımı kestirmeye gittim kuaförde bile elektrikler gitti 😂😂 çocuğa diyorum bu ne ya çok sık gidiyor elektrik diyarbakırda diye, sorma abla ya alıştık artık dedi hahahahha senin şansına denk gelmedi o zaman hiç 😂😂
Sevgikaya1525 AyseguLena 😂😂gahahaha kız bende gebeliğmden yana 75 kiloyum 30 haftada 5 kilo aldm ama 😂sanki çok gibi batar gibiym,😂eskiden bende cılızdım
Babymee AyseguLena Aa çok şaşırdım. Bir de Kayapınarda oturuyorsunuz. Biz fabrika mahallesinde oturuyoruz elektrik çok sık kesilmiyor ama jeneratör var. O konuda hakkını yiyemem buranın.
AyseguLena Babymee Jeneratörden fark etmiyorsunuzdur 😂 Vallaha bütün elektronik eşyalar bozulacak diye korkuyorum. 🤦🏻♀️
Babymee eslemeslem Veraninannesi Mom0891 Ebrumihrimah AyseguLena Kizlaaaar ben de ilk defa bu ay neval yaman a gidicem. Muayene ve doğum ücreti nedir bilen var mı acabaaaa
Mom0891 Babymee canım hastanenin doğum pakedi var her doktor için aynıdır sanırım hastaneyi ara sor net ücret veriyor neval hoca doçent bu yuzden ücret değişir mi bilemem ama , ben yazdım yukarıda Burhan hoca doktorum 3000 benim kasım ayı doğum.
eslemeslem Babymee ben arayıp bilgi almıştım muayene ücretleri 150 ile 450 arası değişiyor demişlerdi sanırım ücret olarak Neval hanımın en yüksek
Ebrumihrimah Babymee 300 küsür diye hatırlıyorum Nst için beklerken gördüğüm kadarı ile eşleri içeri almıyordu eşler hep kapıda bekliyordu ne zaman denk gelsem öyleydi
AyseguLena Babymee Bu arada Neval hanıma giden bir arkadaşım var inanılmaz memnun oda doktorundan. Fiyat olarak pahalıymış ama onunda kurum indirimi ile normal fiyatlara eşdeğer oluyor. %25 ti sanırım kurum indirimleri diye hatırlıyorum ☺️
Fatma2133 eslemeslem genesis ezgi hanıma pazartesi randevum var ilk defa gideceğim daha önce sezin hanıma gidiyordum bu sefer tatilde olduğu için başka bir doktora gideceğim inşallah memnun kalırım
eslemeslem Babymee sağlık personeline %25 indirim var demişlerdi diğer kurum indirimi nasıl bilmiyorum 😊 inşallah çok pahalı olmaz
Rosaa21 eslemeslem canım gebelik güzel gidiyor siz sivaslısınız diyarbakırın bu sıcagına nasıl dayanacaksınız ben sabahtan başımı yerden kaldıramıyorum seval hanım iyi bir doktor saglıkla kucagınıza alırsınız umarım
eslemeslem Rosaa21 malesef ki dayanamıyorum vücudumun heryerinde isilik çıkmaya başladı ve 40. Haftayı geçtiğim halde hiç açılmam yok rahim ağzım çok sertmiş doğmak istemeyen bir bebeğim var Seval hanım bir 10 gün daha bekleyelim sonra da yatış yapalım dedi bakalım neler olacak
Rosaa21 AyseguLena sen eslem hanıma sordun ama ben 2 yıl önce orda doğum yaptım odaları tek kişilik 2-3 kişi kalabilir yanında ses etmiyorlar yemekleri çok lezzetli hastalara bütün personeller dahi çok kibar davranıyorlar ben çok memnun kalmıştım tavsiye ederim
AyseguLena Rosaa21 Ayy vallaha böyle okudukça seviniyorum doğuma az kalmışken, zaten normal kontrollerimde de çok ilgililer, iyiler bana karşı baya konuşup ediyoruz 😍
Ebrumihrimah eslemeslem benim de sizin gibiydi rahim çok kalın hiç incelme olmadı sezeryan olmak zorunda kaldım
Rosaa21 AyseguLena nerde oturuyorsunuz bilmiyorum ama ben fırat mahallesinde oturuyorum 75. Yol tarafında daha elektrik kesintisi hiç görmedim
AyseguLena Rosaa21 Çok şanslısınız o zaman ☺️vallaha kışın hadi sıkıntı değil de yazın bu sıcaklarda klima kapandı mı nefes alamıyorum resmen
eslemeslem Rosaa21 sezaryen olacağını bilsem 38. Haftada yapalım derdim bari o kalan 2 haftayı doğum sonrasına aktarabileyim diye
Rosaa21 eslemeslem valla en iyisi normal doğum bekle belki sancı gelir inşallah ilişkiye girin eşinizle merdiven çıkın alaturka tuvalet kullanın yürüyüş yapın ben yaptım rahimim çok kalındı sezaryende bile bana doktorum dedi çok kalınmış diye inşallah sizde işe yarar