Geçen hafta kontrolde Artık mide bulantın geçmiştir bırak dedi 19 haftalık olacağım bir gün içmedim öldüm yemek yiyemedim aç gezdim yediğim iki lokmayı da sonuna kadar çıkarttım hemen içtim ilacı dr yazdım yok hocam ben bu ilaçsız yapamam yemem çok iyi bebeğim maşallh önden gidiyor devam edeyim dedim dr onay verdi allahtan içmeye devam çok zor ilaçsız prilam benim için can suyu valla 😍