Bu ilaçla hamileliğimin 2. Ayında yoğun bulantılar sebebiyle tanıştım gerçekten muhteşem bi ilaç sonrasında bulantılarım belki geçmiştir diye 12. Haftada içmedim sonuç hüsrandı sonra 20. Haftamda 5 aylıkken bırakmayı denedim su içsem kustum şuan 34 haftalığım hala içiyorum içmezsem yine çok kötü olacağımı düşündüğüm için bırakamıyorum doktoruma sordum zararı yok dedi zaten gece uyumadan bi tane içiyorum ama eşim baskı yapıyor bırak belki geçmiştir bulantın boşuna ilaç içme diye bol kusmuklu bi gün daha geçirmek beni çok korkutuyor siz ne yapardınız benim yerimde olsaydınız