asllakts bende aynı durumdayım 21 haftalık olduk hala bulantı kusma devam bende prilam kullanıyorum ama sanırım ilaç bağışıklık yaptı düzenli aldığım halde bulantı kusma oluyor 🥴 bende tamamen bıraktım aşağıda kusuyor yukarı çıkıp yemek yiyorum yapacak alternatifim kalmadi artık