Ugurbocegim Candan_35 Allah tamamına erdirsin canım sağlıcakla gelsin bebegin 🥰🥰🥰 veee darısı bizlere 🙏🙏
Candan_35 Ugurbocegim aminnn canim benimm insallahhh dualarimm sizlerle yurektenn dua ediyorumm rabbim bu yolda kimseyi yormasinn 🤲🤲benimde 3 kaybim var zorlugunu cok iyi biliyommm
Ugurbocegim Candan_35 Allah razı olsun canım ya 🙏🙏 gerçekten de cok zor kayıp Rabbim bidaha yaşatmasın hickimseye
Sevcancan1 Ugurbocegim hic belirtim yoktu aksine yoktur ama bi ihtimal yapayım test dedim cikti idrarda sonradan da kan verdim ilk kan degerim 142 cikti
snow_angel Candan_35 ahhh inşallah inşallah canım 🙏 ben kasım ayında kaybettim kızımı. İlk bebeğimdi 5,5 aylıkken kalbi durdu. Umarım kızımın kardeşi gelecek bizim yüzümüzü güldürecek. Sen de yaşamışsın kayıp anlıyorsundur Allah kimseye göstermesin 🙏
Candan_35 snow_angel aminnn canim benimm rabbim gostermesin bidaha kimseye 🤲🤲bende 1 dis gebelik gecirdim iki kimyasal dediler ama megersem kanim pihti atiyomus o yuzden tutmuyomus simdi igneye basladik insallah saglikla ilerler.rabbim bu yolda kimseyi yormasinn saglikla guzel haberler olsun.Rabbim saglikla kucagimza almayi nasip etsin 🤲🤲🤲
snow_angel Candan_35 Candan_35 geçmiş olsun kuzum. Allah cennette kavuştursun meleklerimizle. İnşallah sağlıkla kucağına alırsın bebişini dualarım seninle 🙏
Oozleemm snow_angel merhaba bende 9 ve 10 haziran da oldum çatlatma iğnesi. Umarım sizde vardır gebelik. Dün kan tahlili sonucumda beta değeri 9 çıktı normal test yapamadım adet olacak gibi hissediyorum dün kahverengi lekem geldi. Allahım isteyen herkese nasip olsun inşallah.
Ugurbocegim Iffetnur_ahsen şimdi yaptım canım negatiff zaten kasığım ağrıyo belim ağrıyor bu ayda olmadı 😑😑😑
Iffetnur_ahsen Ugurbocegim yaa Canım benim Umut hala var sakın üzülme diyecem Ama ne mümkün 😓 benim 2 gündür kasığında batma oluyordu artık o da dahil hiç bir belirti yok 😓 ne yapalım imtihanımız