Iffetnur_ahsen Ugurbocegim yaa Canım benim Umut hala var sakın üzülme diyecem Ama ne mümkün 😓 benim 2 gündür kasığında batma oluyordu artık o da dahil hiç bir belirti yok 😓 ne yapalım imtihanımız
snow_angel Candan_35 yok kuzum hala regl olmadım. Testler de hala negatif. Hormonlarım benimle oyun oynuyor 🤷🏻♀️
Ugurbocegim Candan_35 canım hamileyim test yapmıştım negatif çıkmıştı adet olmayinca doktora gittim betam 500 😍😍
Ilknnur55 Burcu3506 ben femerayla ikizlerime hamile kalmıştım 13-14. Gün test yap çıkar hatta ben 12. Günde test yapmıştım
Candan_35 snow_angel Allah Allahh kacinci gunu bugun kuzum 16 falandi demi bi kan mi versen acaba testlerde yanilma payi olabiliyo
seda_00 Kızlar ben klomen ve çatlatma iğnesi kullandım. Şuan hamileyim . Belirtilerim ise adetle aynıydı . Yumurtalıklarda agrı bel agrısı göğüs hassasiyeti yaşadım .
snow_angel seda_00 ah ne güzel darısı başımıza. Kaç gün sonra test yapıp pozitifi gördün canım ? Sağlıkla kucağına al inşallah 🙏
seda_00 snow_angel 13. Gün yaptım silik çıktı 17 de tekrar yaptım çift çizgiyi net gördüm canım . Rabbim sizede nasip etsin
snow_angel Candan_35 bugün igne olduğum günü de sayarsam 17.gün canım. Hiç adet belirtim de yok. Pazartesiye kadar bekleyeyim dedim. Eğer hala olmazsam kan vereceğim 🙏 belki bir mucize bizi bekliyordur 🤷🏻♀️
Candan_35 snow_angel hadi insallah belki gec dollenme falandir ondan gostermiyodur.hayirli haberler olur inşallah yarabbimm saglikkla 🤲🤲bugunde gelmezse var gibi ama.muhakkak kan tahlili ver kuzum.
Candan_35 snow_angel ayy valla cok iyi yapmissin bende yarin sabah ver dicektimm😊nezaman cikcak sonuc.olsun hayirlisi rabbimden yoksada umudunu kaybetme her ay yeni bi umut.🤲🤲
snow_angel Candan_35 sonuç çıkmış canım. Mail atmalarını bekliyorum. Hayırlısı ise olsun diye dua ediyorum 🙏
Candan_35 snow_angel hadi ya 😔nedicegimi bilemedim simdi 😔umudunu kaybetme yeni ay yeni umut oyle dusun canim😔
snow_angel Ugurbocegim canım tebrik ederim çok çok sevindim. Ben de hala regl olmadım ama dün testim negatif çıktı bekliyorum bakalım. Sağlıkla al kucağına bebeğini 🙏
GulcanDongel Ugurbocegim canımm çok sevindim senin adına, gözün aydın inşallah güzel hamilelik olur 🥰🥰
Iffetnur_ahsen Ugurbocegim ayyy canım benim çok çok sevindim bende umutlandım sabahtan ağlıyorum hamile kalamayacak diye😭 Inan çok çok mutlu oldum hayırlı olsun sağlıkla kucağına al insaAllah🤲
Iffetnur_ahsen Ugurbocegim belirtilerin neler canım bende tık yok daha önce 2 gebelik geçirdim düşük oldu onlarda belim kırılıyordu bu sefer ne göğüs ağrısı azcik kasik ağrısı oluyordu o da kaç gündür yok😥