Candan_35 Ugurbocegim ben ilk catlatma ignesini oldugumda catlamamisti yumurtam 15.gunu adet oldumm ikincide 15. Gunu olmayinca 16 gunu test yaptim cikmisti canim genellikle 17. Gune kadar olmazsan test yapin diyo doktorlar insallah nasip olmuştur sizede yarabbimmm 🤲🤲🤲🥰🥰
Ugurbocegim Candan_35 ay inşallah canım benimm çok heyecanliyim adet olmadikca heyecanlaniyorummm 🥰🥰🥰
limon26 Bnm 3 yumurta gozukuyodu .üçüz olma ihtimali varmi szce .gerci birini bulmusumda guya ücüzü kalmis🤭🤭🤭😆 sadece oyle bise olsa biraz korkarim gbi .bide doktor bu konuda birsey soylemedi .sizin kactaneydi
Ugurbocegim limon26 tabiki var benim iki yumurtam vardi ikiside tutarsa ikiz olur dedi doktorum arkasina ekledi çoğul gebelik istemiyoruz bir tane istediğimiz gebelik dedi risk bakımından söyledi galiba . Ama rabbim nasip ederse herşey mümkün 🙏🥰🥰
snow_angel Ugurbocegim bizim seninle aynı gün olmuştu iğnemiz. 8 haziranda. Ben bugün test yaptım negatif çıktı. Doktorum en geç 17 günde filan adet olursun demişti.bugün 14.günüm. Benim umudum yok açıkçası adet olmayı bekliyorum.
Ugurbocegim snow_angel gecikme yapbiliyor yani gebelik olmadan 17.gune kadar gecikme neden olur keşke sorsaydin
Oozleemm snow_angel merhaba bende 9 ve 10 haziran da oldum çatlatma iğnesi. Umarım sizde vardır gebelik. Dün kan tahlili sonucumda beta değeri 9 çıktı normal test yapamadım adet olacak gibi hissediyorum dün kahverengi lekem geldi. Allahım isteyen herkese nasip olsun inşallah.
snow_angel Ugurbocegim idrar testi yaptım canım. Bakalım bekleyeceğim 3-4 gün daha. Ama olsa çıkardı diye düşünüyorum. İlk deneme başarısız benim anlayacağın 😔 yılmak yok devam edeceğiz… doktor gecikmeyi de kişiden kişiye değişebilir belki kist yapmıştır geç atılır dedi. Bekliyorum artık haber ederim olunca 🤷🏻♀️ Umarım senden güzel haberler gelir 🙏
Ugurbocegim snow_angel canım inşallah vardirda idrarda çıkmamıştır ben burda okumuştum arkadaş 14.gunu yapmış negatif çıkmış 16.gun pozitif görmüş ben bunları göz önüne alarak yapmıyorum bekliyorum hakkımızda hayırlısı inşallah ikimizinde vardirr 🙏🙏🙏❤️
Sevcancan1 Ugurbocegim bende femara kullanip hamile kaldim catlatma ignesinden sonra 16. gun adet olmazsaniz hamilelik ihtimaliniz cok yuksek dendi bana
Ugurbocegim Sevcancan1 ayy inşallah benimkide öyle olur canım benim durum şöyle iki yumurtam vardı biri 7sinde kendiliginden çatlamış doktorum baktı öyle söyledi ikinci yumurtamada iğne verdi igne yapali 15 gün oldu kendiliğinden catlayan yumurtamada 16 inşallah gebelik vardır 🙏❤️ heyecandanmi meraktan mi bilmiyorum ama belimde sancılar varr adet gibi 😑😑😑
mom_3 Sevcancan1 bugün 15. günüm çatlatma iğnemin 12. gününde lekelenmem oldu ve gebelik testi yapmıştım negatifti ondan sonra yapmadım 2 gün lekelenmem sürdü daha da olmadı 15. günüm bugun test yapmaya korkuyorum
Candan_35 Ugurbocegim evet o benim 🥰umudunuzu kaybetmeyin adet olana kadar umut var resmen depresyona girdim 14.gun çıkmayınca baktim gelmedi 16gunde cikti cok sukur rabbime 🤲🥰dun keseyi gördüm hatta.14 gunde anca gidiyo ignenin etkisi.
snow_angel Candan_35 Ugurbocegim bana bile umut oldu yazdıklarınız 🙏 haydi inşallah güzel haberler alalım ☺️
Sevcancan1 Ugurbocegim hic belirtim yoktu aksine yoktur ama bi ihtimal yapayım test dedim cikti idrarda sonradan da kan verdim ilk kan degerim 142 cikti
Ugurbocegim Candan_35 Allah tamamına erdirsin canım sağlıcakla gelsin bebegin 🥰🥰🥰 veee darısı bizlere 🙏🙏
snow_angel Candan_35 ahhh inşallah inşallah canım 🙏 ben kasım ayında kaybettim kızımı. İlk bebeğimdi 5,5 aylıkken kalbi durdu. Umarım kızımın kardeşi gelecek bizim yüzümüzü güldürecek. Sen de yaşamışsın kayıp anlıyorsundur Allah kimseye göstermesin 🙏