fatos_szk Ysmn029 igne kullanmiyorum. 32.haftaya kadar corasprin 100mg. 17 hafta ikiz gebelik dusuk ve ust uste gecirilmis kimyasal gebeliklerim var. Sizin durumunuz daha farkli sanirim en iyisini doktorunuz bilir 🤗
Happyasya Kamile71 ben detaylı ultrasonumu yapan perinatologdan öğrendim bu damarda sıkıntı olduğu sorununu.dolayısıyla koraspine 21. Haftamda başladım acaba geç mi başladım diye de endişelerm var
Ysmn029 Rmys11 bende aynıyım pıhtılaşmadan dolayı kullanıyordum corasprin bıraktım 32+3 oldum şimdi. İğneyle devam
tgba22 Bana da doktorum 32 de bırak dedi coronodan kullanmaya başlamıştım bugun bırakıyorum inşallah bi sıkıntı olmaz
Kamile71 mutluugizz bende bu hafta bırakayım en iyisi zaten saçmalık devletteki kan akımını goremiyo illa özele gitmem gerek ozeldekilerde çoğu zaman ilgilenmiyo kafamıza göre bırakacaz sanki ne biçim doktorlar var hepsi farklı bişey soyluyo
Baharburcu Ysmn029 bende de genetik pıhtılaşma var canım faktör V Leiden mutasyonu Allah yardımcımız olsun bende 8 lik vuruyorum sabah akşam. 25 inde doğum var 24 ün gecesi de vurcam artık ameliyattan sonra hastanede vurulmaya devam edilecek.
Alize1 Kamile71 ben coraspirin 100mg kullanıyorum 20. Haftada başladım doktorum o zaman 34 de birakicaz dedi 29. Haftada gittiğin de sordum 34 de birakicakmiyim diye evet o zaman bırakırız dedi acil bişey olursa daha erken bırakırız dedi
Ysmn029 Baharburcu bana da doğumdan 12 saat önce bırakacaksın dedi doktorum iğneyi. Corasprin de bu hafta bıraktım. Sizde corasprin kullandınız mı
Kamile71 Deletedmom_33 bende bu hafta bırakayım en iyisi ya ne saçmalık doktorların hepsi farklı bişey soyluyo ayrıca devlettekilerin neden renkli ultrasonu yok yani bebeğe kan akımını goremiyolar buda ayrıca bı saçmalık illa özele gitmeliyiz herkesin o kadar gidecek durumu yok
Banuka fatos_szk nasıl pıhtılaşma çıktı ben de yaptırdım doktorum kan sulandırıcıyı 12. Haftadan sonra öneriyorum çünkü bebekte karın ile ilgili hastalığa sebep oluyor dedi gastroşizis hastalığıymış.Başka bi doktor da koraspirin ve iğne önermişti hemen
fatos_szk Banuka benimki bir nevi onlem amacli sanirim. Pihtilasmaya bagli kimyasal gebelige donusuyodu durum.kullanmaya basladiktan 1 ay sonra hamile kaldim.genetik testimiz cikana kadar hamile kalsaydim igne vururuz demisti.