Kamile71 Ecopirin ve corasprin kullananlar kaçıncı haftada bıraktınız doktorunuz ne dedi , bana bir doktor ecopirin 150 mg ilacımi 36. Haftada bırak dedi başka bı doktor 33. Haftada bırak dedi hangisini dinlemeliyim sizce
Ysmn029 Kamile71 bana da coraspin 32 de bırak dedi 3 gündür içmiyorum ama içim içimi yiyor bişey olacak diye
bebisini-bekliyor Kamile71 bana da 35 te bırakcaz dedı tam 35 e girince kontrolum var gidince sorcam. İğneyi de bir gün kala dedi
Rmys11 Kamile71 canım onu sen daha iyi bilirsin hangisine güveniyosan onu dinle ama bırskmazsan bebeğin kalbimdeaçıklık yapıyormuş ecopirin bende 32 De bıraktım
Happyasya Kamile71 bana da biri doğuma kadar kullan dedi öbürü 36 dedi kesin bi günü yok mu bunun insanlsrı ikilemde bırakıyorlar vallahi
Kamile71 Ysmn029 ben 15. Haftamda özele gitmiştim ufak bir çentik var dedi bu ilacı yazdı ama bı daha aynı doktora gidemedim devletteki kendi doktorumda bebeğe sana bı zararı olmaz 36 ya kadar kullan dedi acaba bu zamana kadar boşuna mı kullandim
Ysmn029 Kamile71 zararı yok boşuna kullanmış olmazsın çentik geçmiş mi peki bende de direnç çıktı ama ben zaten kan sulandırıcı iğne de kullanıyorum ikisi bir 32 den sonra risk oluşturur dedi
Ysmn029 Rmys11 şu an kaçta sınız ve siz neden kullanıyordunuz. Bende 32 de bıraktım 3 gün oldı ama korkuyorum
Kamile71 Happyasya evet ya bana 15. Haftada özelde bı doktor ufak bi çentik var bebege giden damarda dedi yazdı gece 11 de yutacaksin dedi bidaha aynı doktora gidemedim kendi doktorumda 36. Haftada bırak dedi yani bu ilacı ben neden haftalardır kullandım bilmiyorum kendi doktorumda bişey demiyo herkes topu birbirine atiyo
Morsever Kamile71 bende coraspını 32.haftada bıraktırdı. Enox iğne vurulmaya devam edıyorum 6000lik benim.
Happyasya Kamile71 ben detaylı ultrasonumu yapan perinatologdan öğrendim bu damarda sıkıntı olduğu sorununu.dolayısıyla koraspine 21. Haftamda başladım acaba geç mi başladım diye de endişelerm var
NurCeren00 Kamile71 neden kullandığınız çok önemli. Ben hem iğne hem hap kullanıyorum. Doktor sadece doğum olacağı gün kullanmayacaksın dedi ertesi gün devam edeceğim ve doğumdan sonra bir süre daha kullanacağım.
Kamile71 Ysmn029 devletteki doktor geçip geçmediğini soylemiyo galiba ultrason aletleri yetersiz ondan goremiyo, 36 da bırak dedi hiç umursamadı bana iğne yazmadilar ama biseyde demediler
Kamile71 Ysmn029 32 deyim 15. Haftada şiddetli baş ağrısıyla özele gittim bebeğe giden damarda ufak çentik çıktı tansiyon riskine karşı yazdı doktor ama aynı doktora bidaha gidemedim devletteki de bişey soylemiyo 36 ya kadar kullan diyo ağzından başka laf cikmiyo
fatos_szk Doktorum gebelik oncesinde kullanmaya baslatti 32.haftaya kadar kullanicaksin dedi. Coraspirin 100mg. Genetik testimde az bir pihtilasma ciktigi icin kullaniyorum.
Banuka fatos_szk nasıl pıhtılaşma çıktı ben de yaptırdım doktorum kan sulandırıcıyı 12. Haftadan sonra öneriyorum çünkü bebekte karın ile ilgili hastalığa sebep oluyor dedi gastroşizis hastalığıymış.Başka bi doktor da koraspirin ve iğne önermişti hemen