U-E Hazal_hazar anlamaz o bende uyardım ama umursamıyor Allahtanki devlette calısmıyo böyle bi insanla aynı ortamda calıstıgımı düşünemiyorum bile devlete geçse o zamanda özeldekileri atıp tutardı kesin
evaburak95 esila1987 ben hiç yapmıyorum suçlayacak birini arıyorsanız bu kararları alan devleti suçlayın kurumu suçlayın . Ben pandeminin başından beri izinlerim iptal oldu gün aşırı kaç 24 saat nöbet tuttum ambulans temizledim gebe halimle covid hastası taşıdım yeri geldi ailemi görmedim bırakın da bu isyanı biz sağlıkçılar yapalım siz değil.
yesQ esila1987 hmm sen 92 yle atanamadın diye mi atananların izne çıkmasına bu kadar kudurdun :D yazık gerçekten
Sblatc Busraya tek tek herkese nasıl atılıyo bilmiyorum birqz yukarıda paylaştım bakabilirsiniz linkten
Kelebek1388 Burcu-26 devletin hiçbir yaptığını bende kabul etmiyorum o konuda katılırım size ama inanın kasım ayından beri işsiz eşim devlet yardım da etmiyor malesef
Cigdem175 yesQ arkadaşım sen hangi hakka dayanarak bana şahsi hakaret de bulunuyorsun…bu benim düşüncem hür iradem ile ifade ettim kendimi ayrıca birebir şahsa hakaret varii konuşmadım..sözlerinize dikkat edin…hakaret içerikli yazıyorsunuz farkiinda misiniz??? Bu nedir yaa @NaimeYilmaz şahsıma direkt olarak yazılan,davaya konu olucak niteliktedir..cevap yazmayın burda bırakın bence…
Anesmer Bugün 24. Haftasını dolduran bir arkadaşımı idari izine ayırmamışlar, büyük ihtimalle 1 temmuzdan itibaren kalkacağı , ayrılmış olanların da işe geri döneceği söyleniyor, bu konuda başka aynı durumu yaşayan var mı acaba
Nesse29 Anesmer ben bugün 24 haftalık oldum ama idare de kalkacağına yönelik konuştu ve hala iş veriliyor zaten bana bakalım hayırlısı
Hafizeplt Anesmer özlükte çalışıyo arkadaşım o da 1 temmuz dan sonra çağırılacak genelge bekliyoruz dedi.. 30 haftalık oluyo aşı vurunmak istemiyorum ateşim olur bebeğime bişey olur diye.. saçma ama gitcez galiba