esila1987 ben hiç yapmıyorum suçlayacak birini arıyorsanız bu kararları alan devleti suçlayın kurumu suçlayın . Ben pandeminin başından beri izinlerim iptal oldu gün aşırı kaç 24 saat nöbet tuttum ambulans temizledim gebe halimle covid hastası taşıdım yeri geldi ailemi görmedim bırakın da bu isyanı biz sağlıkçılar yapalım siz değil.