milla-s asilto herhalde 30 Haziran gecesi açıklayacaklar. Kurumda da herkesin kafası karıştı çağıracaklar mı çağırmayacaklar mı diye, öööyle bekliyoruz hep 😅
Gebebiebe Ben bi devlet hastanesinde çalışıyorum. Sorumluma sordum bayramda 24 hafta oluyorum gebelerin 24 hafta sonrası için idari izinleri kalktı mı bilgin var mı dedim. Evet kalktı dedi 🤷🏼♀️
milla-s Gebebiebe neye göre söyledi acaba bunu, ben bakıyorum idari izinlerle ilgili hiçbir şey yazmıyor çünkü genelgede..
nvn-mutlu istanbullugelin34 😔 ne kadar saçma ya zaten sabahın 5 de kalkıyorum hele de bu sıcakta maske bir yandan sıcak bir yandan Allah yardımcımız olsun inşallah 🤲