Defnem07 esila1987 ben yandım her kes yansın mantıgı kalbiniz ne kadar kötü ve kararmış yazık size çok üzüldüm
mco esila1987 kamu çalışanı olmama rağmen müdürüm izin vermedi işe gel dedi. Ağzımı açıp tek kelime söylemedim. Koskoca kurumda tek hamile olmama rağmen çalış dediler çalıştım. Eğer size çalışmak bu kadar zor geliyorsa izne ayrılın neyin kıskançlığı bu anlamıyorum. Vicdan sahibi olan biri sizi gibi konuşmaz.
marbling10 Ayca0909 hamilelerle ilgili bir şey söylenmedi demek oluyor ki ikinci bir emre kadar 24 hafta sonrası idari izin
Syma-ma Birgul aşı karşıtlığıni çok yanlış tanımlıyorsunuz. Aşı hakkında yorum yapmak karşıtlık değil. Benim bir iki yorumumu da silmislerdi . Bu konuda kimsenin bilinclenmesini istemiyor bu forum sanırım.
Zezz Cigdem175 pazar gunu yasak devam etse idi en azindan…..bende avm de calisiyorum cumartesi gunleri gormeyin halk cildirmis gibi disarda…buvyasaklari neye gore kaldirdi bilmiyorum…kac kis kaybettik…koronadan… hamileyim ve calismak zorundayim 8 saat geliyorum…28 haftalik oldum..cok yormuyor firmam sagolsun ama gelip magazamin basindsyim..ama yasaklar devam etmeli millet cildirmis gibi disarda gencler sarmas dolas orda burda surda…
Ayca0909 Bütün haber sitelerinde kalktigi yaziyor idari izinin bittigi daha genelge yayınlanmamış bende ozel sektordeyim ve cok kalabalik oluyor 8 saat calisiyorsun ama beni tedirgin eden aşı olmayacagim ulasim metro ile saglayacagım covid e yakalanmam
Belinay035tp Ayca0909 hangi haber sitesinde gördünüz acaba bende geceden beri bakıyorum öyle bir habere rastlamadım genelge ile belli olacakyazıyor
Pakize_dogan Burcu-26 aynen devlet kendi dumenini döndürüyor onca insanın hakkını nasıl verecekler öteki dünya da acaba
Sumii Bende haberlere sosyal medya ya bakıyorum kalktığı ile ilgili bisey okumadim ,2 gun sonra 24. Haftam olacak ve izne ayrılacagim bununla ilgili doğru bir habere ulaşan olursa burda paylaşsn lütfen
Alcllf Hanımlar bir şey sormak istiyorum , şuan 29. Haftamdayım özel sektörde çalışıyorum. Kaçıncı haftada rapora ayrılınıyor acaba ?
Ayca0909 Belinay035tp milliyet gazetesine bakin idari izin yazin normallesme ile idari izinde sona erdigini söylüyor
Burcu-26 Kelebek1388 çözüm kim biliyor ki aşı belki çözüm…. kendileri söylüyorlar yeni virüsler gelebilir diye… Temmuz Ağustos Eylül aylarında açması bana tuhaf geliyor hepsi bu