kamuda sağlık çalışanıyım, pandemi hastanesinde. ilk gebeliğimde özel sektörde 37+2 ye kadar çalıştım.Kamuya geçebilmek için bir yıl boyunca büyük bi emek harcadım.Şimdi de 24. haftada izne çıkmak 17 aylık çocuğumla sadece daha fazla birlikte olmam için faydalı olacak, 32. haftaya kadar çalışmakta benim şahsımı hiç zorlamaz. Burada özel sektörde çalışıpta kamuda olan arkadaşlara güzel yaklaşımlar sergilemeyenler için konuşuyorum. Kimse bulunduğu yere kolay gelmiyor. Özel hastaneler neredeyse 1 yıldır Pandemi servisi açmazken Kamunun birçok hastanesi hala sadece pandemi olarak hizmet vermekte. Özel sektörde tüm arkadaşlarım eski çalışma düzeniyle calışıyorken, Kamuda ki tüm arkadaşlarım Covid Yoğun bakımlarda.. Bu süreçteki bu farkı umarım biraz Kamu sağlık Çalışanları için hissedersiniz.37 ye kadar çalışıp tüm izinleri aktarmakta hiç fena değil, ama durum çok farklı, birçok çalışma arkadaşımın evlatları göçebe gibi yaşıyor. Lütfen bunları biraz göz önünde bulundurun.