esila1987 ağzınıza sağlık..+1 ile katılıyorum. Bende özel sektör çalışanıyim.cumhurbaskani kısıtlamaları kaldırdı. Akılları çıkıyor 24,25 haftalık işe gidicekler diye..bizim karnımızıdaki de çocuk el insaf yani..umarim adaletli bi karar çıkar🙏biz hamileyken her koşulda işe gidiyorsak,kamu çalışanları da zahmet olucak ama 32.haftalarına kadar bi fiil işlerine giderler inşallah.bizim çocuğumuza ve bize birşey olmuyorsa merak etmesinler,kamu da çalışan hamilelere ve bebeklerine de Birşey olmaz..