Liva2018 Muhammedeymen aa soğuk demişsiniz çok şaşırdım açıkçası. Benim en başından beri doktorum emine hanım çok memnunum 😊 sizde neden böyle bir izlenim bıraktı anlamadım ama çok güler yüzlüdür aslında 😊
Liva2018 EsraKaraku canım geçen hafta sordum ben 2600 oda süslemesi anlaşmalı fotoğrafçısı ve albüm içinde 😊 sezeryan ve normal aynı fiyat normal de 2500 ama anestezi uzmanı geliyormuş bi 100 lirada onun için veriliyormuş yani etti 2600 😊
Sedakanikyis Zhram Gözün kapalı güven derim. Acil sezaryen oldum gece 2de kalktı geldi ilgilendi, ebesinden tut, anestezi uzmanına kadar. İçin rahat olsun yani.
Muhammedeymen EsraKaraku ben de internetten yorumları güzel olunca gittim açıkçası annemler kocaelinde ben başka şehirden geldim bunu belirtmeme rağmen eşinin soruları (doğuma girmek istiyordu ) hep cevapsız kaldı bakarız falan dedi. Geçiştirdi resmen çatı muayenesinde de nefes almama bile izin vermedi. bizim yıldızlar pek uyuşmadı 🤗 doğuma 1 hafta kala doktor degistirdim 😐
HaleHosgor EsraKaraku Muhammedeymen bende soğuk bulduğumdan sorduğum sıralara cevap vermemesinden ve oradaki çalışanların ilgisizliğinden dolayı değiştirdim canım şuan aynı düşüncede olan ve tecrübeli birinden bunları duyunca iyi yapmışım diyorum
Elifasell Muhammedeymen ahmet bey ıcın makascı dıyorlar bi kaç arkadasım ona gidiyordu hep sezeryana almış ben de mustafa goktana gidiyorum cok ılımlı bi adam ne istersen sıkılmadan cevaplıyor ondan once numana gidiyodum oda Hep para ustune yasıyor sankı verdıgı tum ılaçlar ozeldi
Neslyy SuktarphaHacerakr erkan bey için randevuya hemen almıyormuş geç bakıyormuş diye duymuştum çok iyi bir doktormuş ama bekletmesi çokmuş doğru mu acaba? Bende ilk ona gitmeyi düşünüyordum ama böyle olduğunu duyunca vazgeçtim
SuktarphaHacerakr Neslyy evet çok yoğun ben aksam 5 te randevu aliyorum ama 7 de gidiyorum sadece 15-20 dk bekliyorum
EsraKaraku Muhammedeymen ilk defa burda böyle yorumlar alıyorum hem kendim hemde tanıdıklarımız çok memnun
HaleHosgor EsraKaraku Ertan izgiç e gidiyordum ta ki geçen aya kadar Marmara hastanesi Leyla Eren e gidiyorum :)