SuktarphaHacerakr Ben 1 Temmuz da konak hastanesinde temel bey de 29 haftalık ikizlerimi dünyaya getirdim. Bebeklerim küvezde ve ilgi alaka mükemmel. Bebeğimin birinin kalbinde sıkıntı var parayla hastaneye kardiyolog getirtip baktırdılar özel olarak. Zaten yenidoğan yoğun bakımı ödüllü bir hastane. Hemşireler deseniz güler yüzlü, ilgili. Doğru düzgün uyuyamadım bi hemşire geliyor diğeri gidiyor, temizlik deseniz her gün gelip soruyorlar temizlik yapalım mı, çarşaf değiştirelim mi diye. Doktorum 10 numara, babacan bir doktor. Yine doğursam yine konak hastanesi ve Temel Tan'ı tercih ederim.