Mirzaveben şimdi oda süslemesi basit söyleyeyim. 3-4 balon bebeğin yatağına küçük bi tül poz pon annenin yatağına da tül asılıyor. Birde kapı süsü var. Ben kendim bişeyler yaptım süsleme olarak. Hemşireler ilgili Güler yüzlü gerçekten. Hele ki bebek hemşireleri Harika. İnan buna sürekli emziremediğim için beceremedim çağırdığımda sabırla geldiler her seferinde yardımcı oldular. Fotoğraf çekimi normal Doğum olduğu için oda da çekim yapıldı ama bize poz verdirdi fotoğrafçı tak tak çekti 😒 çektiğine hiç bakmadı bile biz cd olarak aldık 25 tl ücretle eve gelince baktık bebeğin yüzü gözükmüyor bizim gözler kapalı çoğunda yani özen göstermemiş. Ona dikkat et. Ekstra fotoğrafçıyla anlaşırsan o para tabi ki 😒