yesimmk geç döllenme olabilir veya doktorunuzun ultrasonu iyi olmayabilir. Devlet hastanesi ise ultrason kötüdür kötü düşünmeyin ☺️ Ben aynı gün devlete gitmiştim kalp atışı yok dedi. Oradan özele geçtim. (Tahlil için devlete gitmiştim, özeldeki kontrolüm de aynı güne rast gelmişti.) özelde kalp atışını gözümüzle gördük. 3 aylıktan önce dinlemek riskli olduğu için dinlemedik aklınızda bulunsun