yesimmk ben ilk kontrolümü özelde yaptırdım hamileliğimi özelde öğrendim, öğrenmeden önce devlete önceden randevu almıştım iptal etmedim. Bebeği görürüm bahanesiyle gittik eşimle. Doktor bebek var gibi de yok gibi de kalp atışı var gibi de yok gibi de dedi kese boş gözüküyor dedi bi doktor böyle konuşur mu ben beynimden vurulmuşa döndüm bebeğim yokmuş diye yıkıldımm içim rahat etmedi ertesi güne tekrar özele gittim oğlum gözüküyordu pirinç tanesi kadar. Doktor dedi ki cihaz farkındandır. Devlete kalsaydım bi hafta sonraya alttan muayneye çağırmıştı. Allah düşürmesin gerçekten böyle doktorların eline. İçinize sinen doktor bulasıyaaa kadar bütün doktorları deneyin muhakkak