yesimmk en iyisini yaparsınız erken gidince böyle oluyor 9 hafta da bile bebeğini görüp kalbini duyan var erken gidince hemen bebek yok boş gebelk kürtaj diye korkutuyorlar ben değerim yüksek olmasına rağmen hemen gitmedim 2 3 hafta bekledim çok şükür bebeğimi gördüm kalbini duydum inşAllah sizde bebeğinzi sağlıkı bir şekilde görüp kalbini duyarsınz 😊