yesimmk https://resimyukle.io/r/6uE8a5ENRd Bugün doktora gittim fakat doktor bebeği göremediğini söyledi haftaya tekrar gel dedi içimde bir endişe oluştu :(
Melike yesimmk Annemiz, resminiz açılmıyor Yoruma Fotoğraf Eklemek (Açık Fotoğraf Yöntemi) https://imgyukle.com/ buradan yüklediğiniz fotoğrafın üzerine basılı tutun ve kopyalayın. Kopyalayarak yaptığınızda fotoğraf açık paylaşılacaktır
Funda2735 yesimmk 4 haftalık görünüyor daha çok yeni 5-6 gibi kese görünür 7 den sonra da bebeği görebilirsiniz bence
Pambix yesimmk adetibize göre 5haftakik olabilir ama ultrasonda kese 4haftalik yani daha yeni oluşmuş endişelenmeyin çok normal 6haftadan sonra bebek görünür.merak etmeyin
sumeyraballl yesimmk 4 hafta 0 günlük bebeğin bu hafta da gözükmemesi çok normal 6 da bebeği zor görenler var doktorunuz sizi boşuna korkutmuş hemen gitmeyin daha çok korkuturlar 6 7 haftalık olsun haftanız keseniz bile dha çok küçük
Gizemcetinn yesimmk selam canım üzülme ben de çok geç gğrdğm bebeğimi 6+4 te bebeği neredeyse 8. Haftaya yakında kalp atışını duymuştum bende korkmuştum ama korkma daha küçük ondan görünmüyordur
zehranurr yesimmk 5 haftalıkken “alttan muayene” ile sadece kese gördük 8+2 de hem bebeği gördük hem kalp atışını duyduk. Endişe etme canım normal
Pelinbyrktrlr yesimmk Canım ben de 5+5te sadece Keseyi gördüm aynı böyleydi içi boştu bebek zaten şu anda görünmez o haftaya görünür ancak üzülme 🙂
219Eyll yesimmk bebeği görmek için çok erken ama şuan sadece kese görünür 8 hafta civarı bebekte görünür endişe etmeyin
boncukbiranne Bebehgi görmek için henüz erken olabilir endise etmeyin ben 4te keseyi 6+3te bebeği 7+3 ye kalp atışı gördüm geç döller olmuştu belki sizinde öyledir
yesimmk boncukbiranne olabilir evet ben erken davranmış olabilirim haftaya tekrar gelmemi söyledi yine erken olur diye ben biraz daha uzatmak istiyorum hayal kırıklığı yaşadım
yesimmk zehranurr benimde sabretmem gerekecek sanırım 8 hafta beklemissiniz ama inanın benim için günleri saymak çok zor :)
Goncaikra yesimmk canım korkma bende ilk gebeligimde gitmiştim gözükmüyor dedi 4 haftalikti sanırım haftaya gel dedi ben 15 gün bekleyip gittim çok şükür göründü geç döllenme olabiliyor
zehranurr yesimmk 8 hafta beklemedim canım 5. Haftada gittim hastaneye keseyi gördü bebeği görmedi 2 hafta sonra gel dedi 8. Haftaya denk geliyordu. Bebek oluşmadıktan sonra istersek 50 kere gidelim yapacak bir şey yok sadece canımızı sıkarız. İçini ferah tut haftan erken daha☺️
Yavuzz yesimmk kotu bisey olsa ilerlemezdi bile canm moralini bozma sakin ol ınslalh vardır ben keseyi gördüm bebek yoktu ama benim kanamam vardı boş gebelik olmuştu. 2 günde bir kan ver düzenli artışın varsa sorun yoktur kanaman falanda olmazsa hiç korkma rabbim korusun
[silindi] yesimmk benim 6 haftalık doktor dedi ki şu an bakamayız kese boş gibi görünebilir o yüzden git en az 1 haftayı geçince tekrar gün al gel dedi aynıyız canm şu an benm de 5+4 , 7inci haftada görünecek İnşallah 🤲🏻
yesimmk Funda2735 reglime göre 5 bucukmus keseye göre evet 4 haftalıkmis bende yeni ogrendim beklesemmi haftaya gel dedi gitsemmi ?
yesimmk Pelinbyrktrlr o zaman ben haftaya gideyim bekleyemiyorum biraz sabirsizim böyle heyecanlı olaylarda 😊
yesimmk zehranurr anladım size 2 hafta sonra demiş ondan 8 hafta olmuş tabi haklisiniz orası öyle haftaya gel dedi benim doktor bakalim hayırlısı 😊
ecemp161013 yesimmk 5 bucuk haftalik görünmez ki zaten sadece kese görünür oda var benimde oyle olmuştu sonra 6 bucuk 7 haftalikken bebek göründü kalp atışı duyuldu olması gereken zaten bu cok kucuk daha korkma 🤍
yesimmk ecemp161013 Ayy çok heyecanlı ben bugün kalp atışı falanda duyarım sanıyordum bebeği bile göremedik kalp atışını bırak 😂 ama duymak için sabırsızlanıyorum 😊
Funda2735 yesimmk bence git hem beklemek şu an sana berbat gelecek en azından git beklemen gerekirse beklersiniz yine çünkü benim de geç göründü