Zehramveannesi Haftamızdan,ilk gebeliğimize,günümüze,bebeğin kafasının tam aşağı inmeyişine kadarrr hepssiiii aynı.Ben yazsam bu kadar olur.40+1 im. Pazartesi sabahı sezeryana gün verdi doktor.Şimdiye kadar inmedi ise daha inmez sıkıntıya girmeyelim vs diye.Bu gece de karnım ağrıdı hastaneye geldim.Yatışımı yaptı.Ağrım göründü nst de.Şuan ağrım yok.Ama sabah sezeryan var diye göndermedi.Bıradayım.