Nilay5959 Zehramveannesi doktorumda dedi senin haftalarında 3 gebem daha var her gün telefon bekliyorum sizden ama hiç haber kıpırtı yok diye başı hala kanala girmemişti açılma nişan sancı vs hiç bir şey de yok
Zehramveannesi Nilay5959 aynen benim doktorum da aynısını söylüyor bana açılmam yok sancım yok bebek kanala girmemiş ve bebek yukarıda daha diyor
Nilay5959 Zehramveannesi çokta duydum kakasını yaptı diyeni 40 tan sonra iyice panik oluyorum bekle dersen beklemeliyim hiç bilmiyorum 😓
EgeDN Zehramveannesi Merhaba yalnız değilsiniz bende sizinle aynı durumdayım 1 Temmuz da tam 9 ay 10 günlük süre bitiyor. Dr. doğmazsa beklemenin faydası değil zararı olur kilo aldıkça normal doğum da zor olur dedi benimde ilk gebelik daha önce ameliyat vs olmadım ortamı hiç bilmiyorum ve korkuyorum eşim arada kaldı ailesi ikna et 25 Hazirana sezeryan olsun diyorlar kabul etmiyorum bende Allahım hakkımızda hayırlı sağlıklı olanı nasip etsin inşallah
Nilay5959 EgeDN benimde ilk gebeliğim hiç ameliyat olmadım eşimde korkuyor riske girmeyelim hiç diyor 40 i tamamlıyoruz diye çatım falan uygundu aslında ama gelmek istemiyor tatlı kızım
Zehramveannesi EgeDN gerçekten beklemenin faydası olmuyor 40 haftadan sonra 38-39 haftalarda olsak sıkıntı yok ama 40 dan sonra sıkıntılı oluyor ve doktorlar o riski almak istemiyorlar
EgeDN Nilay5959 aynen benimde oğlum nazlı çıktı hurma sguat pilates sıcak su uyarma herşeyi günlük yapıyorum regl gbi bel ağrısı oluyor devamı yok son günler atakmı yapacak bilmiyorum bekleyeceğim 🤷♀️🤔
Nilay5959 EgeDN inşallah hakkımızda hem bebisler hem bizim için sağlıklısı en iyisi hayırlısı hangisi olucaksa o olsun
Sadekahve @Zehramveannesi Bende 40+2 oldum ve sancı, açılma vs yok bende de.Bugun suni sancı ile deneyeceğiz bakalım olmazsa sezeryan.Bende çok beklemek istemiyorum zaten doktorum en fazla 41.haftaya kadar bekleyebiliriz demişti.Birazdan yatışim yapılacak .Sağlıkla kavuşalim bebislerimize🙏
Zehramveannesi Sadekahve Allah yardımcımız olsun inşallah herşey yolunda gider doktor bana açılma olmayınca suni sancıyı boşuna çekersin dedi 41 den sonra zaten beklemek çok saçma keşke kendi sancımızla olsaydı çok iyi olurdu
Drya37 Zehramveannesi bence farketmez bebek saglıklı dogsun yeter cnm bnde 40+1 de dogurdum sunı yedım 17 saat 1 cm acılma olmadı kendı sancı da vrdı bebek kanaldaydı snra kanaldan kafasını ckrdı bebek bnde artk dayanamadım riskli dıye sesryan ıstedm kakasını yapıp yeme ihtimali cok yuksek tanısıgıma oldu bebek ölü dogdu kirece batırıp tekrar hayata döndurduler
Zehramveannesi Drya37 bende sizin gibi düşünüyorum sadece çatım normal doğum için uygundu bebeğim kilolu değildi herşey normal görünüyordu ama işte gerek yok bebeğimiz için herşeye değer
Mervemerve58 Zehramveannesi Bende 40+3 teyim banada doktor suni sancıyla başlatacaz dedi çok korkuyorum nstde sancı falan hiç bisey cikmiyor
Zehramveannesi Mervemerve58 ya zaten suni sancı veriyorlar olmazsa sezeryana alıyorlar eğer dayanamazsanız sezeryan isteyin bana doktor dedi ki boşuna çekersin suni sancıyı
zumraylayolculuk_1 Mervemerve58 doğum yapmaya iki saat kala bile nstde sancım cikmiyordu ama normal doğum yaptım sancılarım vardı ama çıkmıyordu 40+ 4 te yaptim
Nilay5959 Zehramveannesi valla canım ben öyle düşünüyorum diyorum ya stres yapıyorum kafamda dlei sorular ne şekilde olursa olsun kucağımıza alalım gözümüzün önünde olsunlar
EgeDN Zehramveannesi bugün 39+0 biraz daha beklemek istiyorum gelmezse 1 temmuzda sezeryan isteyeceğim son çare🤷♀️😌
gizemozarslan Bende 39+0 ım hiç bir belirtim yok doktor eğer bir hafta daha gelmezse 40+1 de yatışını vereceğini söyledi suni sancıyla başlayacağız eğer olmazsa sezeryanla alacağım dedi ama hiç bir belirti yok tedirgin halde gelir mi diye bekliyoruz 🤷♀️
Zehramveannesi gizemozarslan inşallah sizinki olur bende öyleydim ama olmadı neler yaptım nasip değilmiş çoğu insan bizim gibi sancısı açılması yok
Drya37 Zehramveannesi aynen cnm keske normal olsa ama olmayınca zorlamamak lzm o ddgm tanıdık ille normal olsun dıye baya inat etmıs snuc bebek ölü dogdu ama şükür suan 2 yas da