Arkadaşım 40+4′te doğurdu. Ama biz burada ne desek boş, sizi takip eden sonuçta uzman bir doktor. Olasılıklara göre bebeğin en temiz hangi şekilde doğması gerekiyorsa onu tercih edin. Doktorunuz bu işin uzmanı, insanların dediklerine göre yol biçmek olmaz. Doktorun verdiği karara da sonsuz güvenmeniz lazım zaten. Sonrasında çok bilenler ekibi gibi ay bu da beni 40+1de sezaryenle doğurttu reziiil demeyin millete😀