Babymomy ilk tekmesini 19. Haftamda hissetmiştim 30 haftaya doğru sol tarafta sürekli ufak ufak tekme gibi atan birşey hissettim sonra araştırdım hıçkırıyormuş bugün de eşime gösterdim ben göremiyorum çok alt taraflarda eşim hıckırdıkça dışardan hafif hissediliyor dedi geçene kadar seyretti akciğer gelişimi için çok iyiymiş bir de hıçkıran bebekler daha iyi emme gücüne sahip olurlarmış bugün bir blokta okumuştum herşey yolunda merak etme gelişiyor büyüyor bebişlerimiz 😇🙂