Babymomy Buseninannesi_21 belki bebegin durusu ile alakalı olabilir ben bugün de yukarıda hissettim degisiyor yeri galiba
Aylin2011 Babymomy evet hıçkırıkmış ilk kızımda bende çok yaşadım doğduktan sonra da aynı şekilde hıçkırıklara devam etti😂
Babymomy Buketcenk evet hıçkırık mantıklı şu an üc dört dakika belli aralıkla yapınca çözdük, sağolsun arkadaslar izah etti 😅