MinniMe ah canım benimm aramızda 3 gün varmıs .. bende her dakika bebeğimi düşünüyorum ne yapıyor diye aklım hep onda Allahım sağlıkla evimize gelsn baska bse istemiyorum 😣 enfeksiyon değeri 80 çıktı yenidoğn yoğun bakımında 2 doktorla ayrı günler de görüştüm birisi sabah suyun erken gelmis doğum anına kadar enfeksiyon kapmıs dedi diğeri anne karnında idrar yolunda enfeksiyon varsa o zaman kapmıştır dedi. Ama bende yoktu bilmiyorum kafam allak bullak doğru dürüst birşey diyen yok😢 Seninkinin değeri kaç acaba ne kadar kalır tahmini birşey dediler mi??