Selam güzel hamiş anneler💖
Bende herkes gibi buraya bir gün doğum hikayemi yazacağım günü bekliyordum ve o gün geldi çattı çok şükür🤲
Çarşambayı perşembeye bağlayan gece yani 17 haziran saat 02.30 da minik minik sancılarım başladı ama ben adet ağrısı ya da gün içerisinde biraz fazla yoruldum ondan galiba dedim ve yatıp uyudum, sabah saat 5 gibi uyandım ve şiddetli 5 dk gelen sancılarım vardı tuvalete gittim yok evde yürüyorum geziyorum ama yok geçmiyor ve birden suyum geldi eşim uyuyor tabi seslendim kalk dedim seni bugün işe göndermiyorum doğuracağım😂 sonra hemen duşa girdim belime karnıma vs ılık su tuttum yok anacım geçmiyor bu sancı anlamam diye çok korkuyordum ama anlamamak elde değil anlıyorsun😂 çıktım plateste zıpladım falan doktoruma yazdım hastaneye geç dedi saat 7 de hastanedeydim 3 cm açıklıgım vardı nst de sancılarım 110-120 lerdeydi seni bugün yatırıyoruz dediler lağma yaptılar ve beklemeye basladım sonra tekrar nst bağlandım ama açlıktan ölüyordumm aklınızda bulunsun tok gidin kuzular tansiyon düşüyor🙄
Saat 11 e kadar nst plates vs derken zaman geçti ben bekliyorum açılmam 5 olmustur falan ebeler bi muayene etti hala 3 cm yıkıldım resmen. Yemek verdiler yedim sonra sancılarım yok oldu 10-15 lerde açılma olmaz böyle dediler saat 3 oldu ve ne gelen var ne giden doktorum sürekli kontrole geliyor güveniyorum ben sana diyor dua okuyor gazlıyorlar beni ama bende sancı çok az adet ağrısı gibi. Baktılar olacak gibi değil rahim duvarı kalın suni sancı verdiler ve rahim yumuşaması için bi ilaç kattılar suniye işte tam doğum sancıları başladı artık ölüyorum sandım ama asla sesimi bile çıkarmıyordum bütün sancılarımı plates de zıplayarak karşılıyorum yürüyorum ebelerim hemşireler hepsi çok iyilerdi yeri geliyor dualarla yeri geliyorlar horonlarla zaman geçirdik sonra saat 5 de baktılar açıklık 9 cm ama rahim hala tam yumuşamamıs derken ben artık epidural istedim ama doktorum yapmayacağım sona geldik tutmaz zaten yapsakda kendini sık biraz dedi dayandım allahıma yalvardım hep gelen giden alttan muayene ediyor alıştım artık kendim açıyorum sonra saat 6 gibi doktora dedim ki benim tuvaletim geliyor altıma yapacağım tuvalete gideyim geleyim oda ne tuvaleti dedi hemen doğumu başlatıyoeuz dedi doğum haneye gidemedim düşünün nst odasında yatağı hemen çatala çevirdiler ben başladım ıkınmaya izlediğim youtube videları çok işime yaradı asla yanlıs ıkınma yapmadım 3 ıkınmada saat 18.28 de oğluşum dünyaya gözlerini açtı 🥰 o kadar güzel bir an ki bütün çektiğim acılara değdi yine olsun yine normal doğum isterim 🙊 Zaman biraz uzun sürdü sabah 7 akşam 6 ama doktorum suni vermek istemiyordu son çağre verdiler mecbur ama o ikk ten tene temas anını hiç unutmuyorum hıçkırarak ağladım hiç gelmeyecek sandığım günlerce aylarca beklediğim oğluşum 40+2 de ansızın süprizle aramıza katıldı çok şükür 🙊 ama sonu hüsran çünkü oğlumu evimize getiremedik, kanında enfeksiyon çıktı suyum erken geldiği için ya da anne de idrar yolunda enfeksiyonu olabilir dedi bebeğimde kanında enfeksiyon çıktı 7 gün antibiyotik tedavisi görecek. Şimdi her gün süt sağıp götürüyoruz çok şükür başka bir sorunu yok Allah beterinden korusun her gün fotoğrafını görüyoruz doktor büyük insan olsa bir iğneyle geçeblcek birşey ama bebis oldugu için antibiyotiği dozlara bölüp gün aşırı vereceğiz hemde gözümüzn önnde olsun dedi öyle işte bugün 3. Günümüz az kaldı kavuşmamıza 🤲 dua edin teyzeler Allah hamiş olan bütün annelere hayırlısıyla bebişlerinizi kucağınıza almanızı nasip etsin🤗
hakkınızı helal edin biraz uzun oldu ama ben hamileyken uzun hikayelere bayılırdımmm 😂😂
3.140 gram 51 cm doğduk biz 🤗❤️